I feel the power

Hejhej, just nu sitter jag här i min säng.
Igår så: vaknade jag av att mamma sa att vi skulle äta lunch nu. Det blev grillkorv, gravadlax, potatis och sill. Sen så väntade jag höll på lite på bloggen, sen kom Marcus förbi (min bror) och vi spelade fotboll och så. Sen så åkte jag rullskridskor, efter det så kom alla (alla=mormor, nisse, dennis, matte) och vi åt grillat kött med nå blablabla som var jätte gott. Efter det så höll jag och Dennis på att kasta en boll till varandra. Sen så gick jag in för det blev så varmt och då så satt jag vid datorn. Sen for vi till Mammas Och Anders kompisar och vi spelade kubb och åt god mat! :D
Ja, det var min midsommar :D

Kommentarer
Postat av: Mattis

Låter som du haft en skitbra midsommar ju!! Mysigt mysigt ^^

2012-06-23 @ 20:14:48
URL: http://alwaysmattis.blogg.se
Postat av: Mattis

SV: Gud så treffligt ;3 Jovars, haft en bra midsommar ja me. Tog de lite lungt me familjen och sådär bara ^^

2012-06-24 @ 22:17:59
URL: http://alwaysmattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0