Slutar bloggar!

Har verkligen ingen lust att blogga + headern och bakgrunden är helt vita så det är ingen idée D:

ANGELICA.N ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

hejsan alla  bloggreaders
just nu ligger jag med angelica framför datorn jaoo. (misstolka inte)
och angelica säger HEJJ
ehm jao idag har jag varit med henne på stan och vi chillade runt till joel skulle komma.
vi chilla lite så var vi lite hit och dit och sen så var vi i lekparken och chilla! STANDARD!!
och sen så skulle ju lill killen hem nemen då skulle joel hem och sen gick jag och angelica in i husvagnen och och vi skrattar och skriker och flummar också är vi i farfars kalsongland HAHAHHAHA
hohohhoohh
nemen
YO
seriös bild uhåhååhåhå
 

Bildbomb från dom senaste dagarna!

Jag kommer inte blogga så aktivt framöver nu när det är sommar, men ska försöka uppdatera då jag hinner! 
Jag har gjort en videoblogg från mobilen som inte fungerade att ladda upp :(
Här kommer en liten bomb på bilderna dom senaste dagarna.
(MOBILBILDER)
 
Dom 2 sista är bilderna från idag :D
 

RSS 2.0