Frågor.

Ditt namn? - Isabelle
Hur lång är du? - 1.49
Hur mycket väger du? - 39 eller något sånt
Har du några piercingar/tatueringar? - nej.
Vilken skola går du på? -  Centrumskolan
Vad vill du bli när du blir äldre? - Jag vet inte, typ frisör eller något sånt.
Är du singel? Neej.
Har du syskon? - Ja 2 brorsor, 1 låtsas syrra och 1 låtsas brorsa
Var bor du? - I Kalix.
Är du nöjd med dig själv? - Ja.
Vad tror du andra får för intryck av dig? - OH MAY GAAD VAD FRÄN hahaa nemen vet inte.
Din favoritmaträtt? - Tacos och china mat
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - FLÄSKKORV *spyr*
Din naturliga hårfärg? - Den som jag har nu - brunt.
 
- SENASTE -
Som ringde dig? - willow
Som smsa dig? - kajsa
Som du kramade? - Mamma
Som du pussade? - mamma
Som du slog? - willow 
Som du bråka med? - willow HAHHAHAHHA
Som massera dig? - willow
Missade samtalet? - willow
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Jeooo
Har någon varit otrogen MOT dig? - JAPPPPPPPPPPPP
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - ehm antagligen
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - "Du är den ända tjej jag kan tänka på"
 
- VEM/VILKA... -
Är din allra bästavän? - WILLOW
Saknar du? - Några underbara människor 
Vill du träffa just nu? - Andrea, arvid, willow, hanna, emma osv.
Umgås du mest med? - WILLPILL (wilöw)
Stör du dig på? - Några män i skor.
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - TILDA
Vem puffade dig senaste på facebook? - samuel
Vem skrev du senaste med på msn? - i dont använding emesening
Vem kommer du träffa imorgon? - WILLOÖW
Vem har du inte träffat på länge? - andrea, arvid, my kusiner, osv
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - WILOW
Festar mest av dina vänner? - willow
Är snyggast i klassen? - ARVID<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<333
Skulle du vlija se ut som? - nja, jag vet inte vad vlija är så hehe.
 
 
- JA/ NEJ FRÅGOR-
Är du helsvensk? - NOPINOPI
Är du glad just nu? - JEOP
Har du en hund? - jaa
Har du en katt? - no men har haft
Har du varit utomlands nångång? - jeo 
Har du svarat ärligt på alla frågor? - yes det har jag
Är du blyg? - nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Ska du ta körkort? - Japp det ska jag.
Ska du tatuera dig/pierca dig? - MAHAHAHHA inte vet jag
Vill du har barn? - inte nu men kanske när jag blir äldre.
Hade du kunnat adoptera? - NENJEJJEJ
Hade du kunnat adoptera bort? - nej may gad
Har du en egen dator? -  yesbbbbbbbbbbbbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0